1. Indskrivningsgebyr og depositum
Når skolen skriftligt har bekræftet, at der er plads i det ønskede skoleår, skal der betales et indskrivningsgebyr på 1000 kr. Såfremt betalingen ikke modtages rettidig, betragtes ansøgningen for bortfaldet.

Indskrivningsgebyret refunderes ikke.

Depositum udgør 800 kr., som forfalder til betaling i efteråret før det ønskede skoleårs begyndelse. Bliver depositum ikke betalt rettidigt, betragtes tilmeldingen som annulleret.

Depositum refunderes ikke, hvis man senere melder fra, men det modregnes til sin tid i skolepengene

2. Misligholdelse, bortvisning m.v.
Misligholdelse foreligger, hvis eleven overtræder skolens regler, undlader at efterkomme skolens påbud og anvisninger eller i øvrigt udviser en adfærd, der er uforenelig med skoleopholdet. Foreligger misligholdelse, kan eleven med omgående virkning bortvises.

3. Afbrydelsesbetaling
Afbrydes opholdet betales der 2 ugers ekstra skolepenge. Der ydes ikke tilskud fra staten til afbrydelsesbetaling.

4. Erstatning
Elevens forældre/værge er forpligtet til at erstatte skader forvoldt af eleven. Eleven er under skoleopholdet omfattet af forældrenes familieforsikring. Har forældrene ikke en familieforsikring, påtager man sig en personlig økonomisk forpligtigelse.